This section is under reconstruction.
Please come back in a few days or contact us.
ALIRIA STUDIOS™
brandul este copilul
minune al marketingului
“Produs excelent, caut client serios pentru o relaţie de durată.” Aşa ar suna anunţul matrimonial al unui produs. Şi ar fi parţial mincinos, pentru că de fapt toate produsele îşi doresc o relație pe viaţă cu clienţii lor, fără posibilitate de divorţ. Ca să obţină ceea ce vor, ele nu trebuie decât să se transforme în branduri.

Branding-ul s-a dovedit una dintre cele mai valoroase strategii de marketing, pentru că transformă întâlnirea dintre un client şi un produs într-o relaţie personală de durată, în care şi consumatorul se implică emoţional. De aceea, atâta timp cât brandul îşi respectă promisiunile şi rămâne relevant în contextul pieţei, clienţii îi vor rămâne loiali, oferindu-i un avantaj semnificativ faţă de produsele concurente.

Succesul unei relaţii dintre consumatori şi branduri este mai mult decât suma activităţilor de marketing, mai mult decât îmbunătăţirile aduse produsului sau comunicării cu publicul ţintă. Necesită în plus pasiune şi implicare.